Personele wijziging

Sinds eind december is na zorgvuldige afweging de samenwerking met de extern ingehuurde POH-S Marjan van der Holst beëindigd. We zijn haar dankbaar voor haar inzet en de manier waarop zij de ketenzorg in de praktijk heeft opgezet. Haar werkzaamheden zullen per 1 februari worden overgenomen door Arjan Zuidema. We hebben alle vertrouwen in zijn expertise en zien uit naar de samenwerking.

Bel de praktijk